Шановні наші здобувачі освіти!
У зв"язку з епідеміологічною ситуацією в Україні Криворізький професійний гірничо-металургійний ліцей переходить на дистанційну форму навчання.
Завдання з предметів "Спецтехнологія ЕГЗ" та "Газотермічна обробка металу " ви будете отримувати згідно плану на платформі CLASSROOM , а також матеріал можно буде переглянути у розділі "Дистанційне навчання".
Здобувачі освіти ІІІ курсу надсилать свої дипломні роботи на електрону пошту marahovskaya1976@gmail.com
І КУРС
Група № 2 посилання на CLASSROOM
- предмет "Спецтехнологія ЕГЗ"
Група № 2 посилання на CLASSROOM
- предмет "Газотермічна обробка металу"
ІІ КУРС
Група № 7 посилання на CLASSROOM
- предмет "Спецтехнологія ЕГЗ"
Група № 7 посилання на CLASSROOM
- предмет "Технології: Металообробка"
Група № 17 посилання на CLASSROOM
-предмет "Газотермічна обробка металу"
Група № 17 посилання на CLASSROOM
ІІІ КУРС
Група № 10 посилання на CLASSROOM
- предмет "Спецтехнологія ЕГЗ" https://classroom.google.com/c/MTUxMTkwMzY0OTI2?cjc=l5y5wk2
ТУ ГРУПИ
Група № 12 посилання на CLASSROOM
- предмет "Спецтехнологія ЕГЗ"
Група № 15 посилання на CLASSROOM
- предмет "Спецтехнологія ЕГЗ"
Група № 15 посилання на CLASSROOM
- предмет "Газотермічна обробка металу"
Дистанцiйне навчання — це форма навчання з використанням комп’ютерних і
телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю
викладача та учня на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу з матерiалами
iнформацiйної мережi.
Дистанційне навчання дає учневі змогу цілодобово використовувати
навчальні матеріали, постійну підтримку й консультації викладачів, віртуальні
тренажери та інші технологічні рішення для забезпечення ефективного процесу
навчання.
Сучасне інформаційне суспільство висуває вимоги до системи освіти, основні
з яких: вміння учнів самостійно орієнтуватися в сучасному інформаційному
суспільстві;вміння самостійно знаходити, накопичувати і переосмислювати наукові
знання.
Якість впровадження та застосування дистанційної освіти можна оцінювати
за допомогою таких показників як: результативність, доступність всім верствам
населення, ресурсомісткість, оперативність, провідні технології, комплексне
програмне забезпечення, демократичний зв’язок (викладач – учень).
У перспективі електронна освіта зробить навчання не нудним і ретельно
розпланованим зобов’язанням, а захоплюючим пізнавальним процесом, у формуванні
якого учень сам бере участь.
Вчитися скрізь, завжди і все життя
із задоволенням – таке гасло дистанційної освіти.
На допомогу учневі:
Десять порад початківцю зварнику
2. Намотайте кабель утримувача на руку, щоб він не бовтався і не заважав маніпулювати електродом. Але перед цим ретельно перевірте ізоляцію кабелів.
3. При навчанні беріть заготовки не менше 20 см в довжину. Відучувати наносити весь шов на одному диханні.
4. Найголовніше на початку - навчитися запалювати і тримати дугу. Швидко чіркну або «клюньте» кінчиком електрода деталь, яку хочете зварювати, тримайте кут 60 - 75 ° між електродом і деталлю.
5. Якщо дуга не тягнеться, спробуйте збільшити струм. Оптимальна довжина дуги - 3-5 мм.
6. Спробуйте рутилові електроди - вони менш токсичні, легше запалюються і дають більш якісний шов при мінімальних навичках.
7. Використовуйте апарати з широкими роз'ємами для зварювальних кабелів - вони прослужать довше.
8. Працюйте зварювальними кабелями товстого перетину - вони не буду перегріватися і плавитися.
9. Якщо використовуєте перенесення і хочете отримати максимальний струм, кабель подовжувача повинен бути хоча б 10 кв. мм в сумарному перетині провідників.
10. Відбивайте шлак особливо обережно: розпечений метал легко потрапляє в очі.
Тестові завдання з предметів :
" Обладнання та технологія автоматичного та механізованого зварювання"
Екзаменаційні білети з предмету :
" Обладнання і технологія зварювальних робіт"
Екзаменаційні білети з предмету :
" Обладнання і технологія зварювальних робіт"
Немає коментарів:
Дописати коментар