Шановні колеги та учні!

Вітаю Вас на моєму сайті!

Буду рада, якщо знайдете для себе корисну інформацію!

Бажаю успіху!

Дистанційне навчання


Шановні наші здобувачі освіти!

У зв"язку  з епідеміологічною ситуацією в Україні  Криворізький професійний гірничо-металургійний ліцей переходить на дистанційну форму навчання.


Завдання з предметів "Спецтехнологія ЕГЗ" та "Газотермічна обробка металу " ви будете отримувати  згідно плану  на платформі CLASSROOM , а також матеріал можно буде переглянути у розділі "Дистанційне навчання".

Здобувачі освіти ІІІ курсу надсилать свої дипломні роботи на електрону пошту marahovskaya1976@gmail.com



 

І КУРС 

Група № 2 посилання на CLASSROOM 

- предмет "Спецтехнологія ЕГЗ"

Група № 2 посилання на CLASSROOM 

- предмет "Газотермічна обробка металу" 


ІІ КУРС 

Група № 7 посилання на CLASSROOM 

- предмет "Спецтехнологія ЕГЗ" 


Група № 7 посилання на CLASSROOM 

- предмет "Технології: Металообробка" 

 Група № 17 посилання на CLASSROOM 

-предмет "Газотермічна обробка  металу"

Група № 17 посилання на CLASSROOM 

- предмет "Спецтехнологія ЕГЗ"  

ІІІ  КУРС 

 Група № 10 посилання на CLASSROOM 

- предмет "Спецтехнологія ЕГЗ" https://classroom.google.com/c/MTUxMTkwMzY0OTI2?cjc=l5y5wk2

ТУ ГРУПИ

Група № 12 посилання на CLASSROOM 

- предмет "Спецтехнологія ЕГЗ" 


Група № 15 посилання на CLASSROOM 

- предмет "Спецтехнологія ЕГЗ" 


Група № 15 посилання на CLASSROOM 

- предмет "Газотермічна обробка металу" 


Дистанцiйне навчання — це форма навчання з використанням комп’ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю викладача та учня на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережi.
  Дистанційне навчання дає учневі змогу цілодобово використовувати навчальні матеріали, постійну підтримку й консультації викладачів, віртуальні тренажери та інші технологічні рішення для забезпечення ефективного процесу навчання.
   Сучасне інформаційне суспільство висуває вимоги до системи освіти, основні з яких: вміння учнів самостійно орієнтуватися в сучасному інформаційному суспільстві;вміння самостійно знаходити, накопичувати і переосмислювати наукові знання.
  Якість впровадження та застосування дистанційної освіти можна оцінювати за допомогою таких показників як: результативність, доступність всім верствам населення, ресурсомісткість, оперативність, провідні технології, комплексне програмне забезпечення, демократичний зв’язок (викладач – учень).
    У перспективі електронна освіта зробить навчання не нудним і ретельно розпланованим зобов’язанням, а захоплюючим пізнавальним процесом, у формуванні якого учень сам бере участь.
  Вчитися скрізь, завжди і все життя із задоволенням – таке гасло дистанційної освіти.

На допомогу учневі:
Десять порад початківцю зварнику

1. Робочий одяг має бути брезентовим з вогнестійким просоченням. Одягайте фартух, краги, головний убір, черевики з металевим носком.
2. Намотайте кабель утримувача на руку, щоб він не бовтався і не заважав маніпулювати електродом. Але перед цим ретельно перевірте ізоляцію кабелів.
3. При навчанні беріть заготовки не менше 20 см в довжину. Відучувати наносити весь шов на одному диханні.
4. Найголовніше на початку - навчитися запалювати і тримати дугу. Швидко чіркну або «клюньте» кінчиком електрода деталь, яку хочете зварювати, тримайте кут 60 - 75 ° між електродом і деталлю.
5. Якщо дуга не тягнеться, спробуйте збільшити струм. Оптимальна довжина дуги - 3-5 мм.
6. Спробуйте рутилові електроди - вони менш токсичні, легше запалюються і дають більш якісний шов при мінімальних навичках.
7. Використовуйте апарати з широкими роз'ємами для зварювальних кабелів - вони прослужать довше.
8. Працюйте зварювальними кабелями товстого перетину - вони не буду перегріватися і плавитися.
9. Якщо використовуєте перенесення і хочете отримати максимальний струм, кабель подовжувача повинен бути хоча б 10 кв. мм в сумарному перетині провідників.
10. Відбивайте шлак особливо обережно: розпечений метал легко потрапляє в очі.

 Тестові завдання з предметів : 

Немає коментарів:

Дописати коментар