Щоб вибір професії був справді свідомим і вільним, необхідно враховувати три фактори:
- інформованість про світ професій,
- знання своїх особистісних особливостей,
- уміння співвідносити особисті якості з вимогами, які пред'являють професія і спеціальність.
Уся робота повинна сприяти професійному самовизначенню учнів, насамперед виявленню й розвитку схильностей і здібностей, формуванню мотивів вибору професії, професійних інтересів, моральних та інших якостей, важливих для майбутньої трудової діяльності.
Психолого-педагогічна функція профорієнтації – це перш за все виявлення і формування інтересів, нахилів, здібностей , визначення шляхів і умов ефективного управління їх професійним самовизначенням. Також це – формування професійних намірів у відповідності з інтересами і потребами конкретного регіону у кадрах.
Немає коментарів:
Дописати коментар