Шановні колеги та учні!

Вітаю Вас на моєму сайті!

Буду рада, якщо знайдете для себе корисну інформацію!

Бажаю успіху!

Моя концепція

Якщо вчитель поєднує в собі  любов до справи і до учнів,
він – досконалий вчитель.
Л.М.Толстой

        Кожній людині хоча б один раз у житті необхідно було дати відповідь на запитання : «Ким Ви хотіли бути у дитинстві?» І дійсно, у дитини ще в дитинстві з’являються нахили до певної професійної діяльності. Так і в мене, коли я навчалась у школі, то завжди допомагала вчителям підготувати або провести урок. І саме тоді  я зрозуміла, що професія викладача мені подобається, і я обов’язково буду вчителем. Я довгий час не могла визначитись з предметом, мені хотілось, щоб мій предмет викладання був особливий, незвичайний, захоплюючий.
        Так склалось, що в нашому університеті відкрили нову спеціальність «інженер-викладач». І я зрозуміла, що це мій шанс!
         Поступивши до університету, я почала безпосередньо втілювати заповітну мрію в життя. Оволодівши глибокими знаннями , вивчення основ педагогіки і психології, навчання методиці викладання, ознайомлення з досвідом знаменитих педагогів, засвоєння зварювальної справи – все наближало мене до того заповітного моменту. З яким нетерпінням я чекала на закінчення університету і виходу на роботу!
        Здійснилось! Пам’ятаю, як я хвилювалась та готувалась до свого першого уроку. Пам’ятаю обличчя своїх перших учнів. Мої бажання і прагнення не завжди збігались з результатами моїх педагогічних зусиль. Але ніколи  я не шкодувала про те, що я вчитель.
       Професія «Зварник» - це не просто професія, це мистецтво, це стиль життя.
       З кожним роком зростає інтерес у людей до художньої творчості з металевих виробів. Виробами прикрашають інтер’єри осель, офісів, скверів, парків. Вироби з металу набувають все більшої і більшої популярності. Зварники пов’язанні із постійним самовдосконаленням, необхідно розширення знань з різних галузей техніки, технології, що сприяє розвитку інтелектуальної сфери і престижу фахівця, одержанню більш високого рівня кваліфікації.
      Після закінчення   ВНЗ  я зрозуміла, що тільки в професійно-технічному навчальному закладі можна втілити  мрію у життя, донести до наших учнів поезію зварювальної справи, продемонструвати ,як «народжуються» із під електроду шедеври мистецтва у вигляді троянд,  скульптур, веж та будинків.
      Творча діяльність людини в будь-якій із галузей життя неможлива без наявності міцних знань основ науки, узагальнених умінь та навичок, певних позитивних якостей розуму і характеру, почуттів і переконань. Перед кожним новим поколінням  життя ставить усе складніші завдання, для розв’язання яких потрібний усе вищий рівень освіченості особи.  
       Для того, щоб мої учні сприймали знання, як дійсно потрібні, їм необхідно поставити перед собою і вирішити значущу для них проблему, взяту з життя, застосувати для її вирішення певні знання та вміння, у тому числі й нові, які ще належить придбати, і отримати в підсумку реальний, відчутний результат.
      Вирішення цього питання я бачу у застосуванні методу проектів. Проект – це відмінна підготовка учнів до того, щоб вони думали і говорили самостійно. Вони вчаться відкрито висловлювати свої ідеї та думки, розвивають навички лідера, роблять презентації, виступають на конференціях. Вони знають, що їхні ідеї, майбутніх зварників, можуть втілитися в життєздатні проекти.  Освітні проекти дадуть змогу учневі в подальшому стати мобільним висококваліфікованим робітником.

Немає коментарів:

Дописати коментар